۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲

امام جمعه دیر:

پیام نماز جمعه نصر وحدت و ایستادگی بود

پیام نماز جمعه نصر وحدت و ایستادگی بود

بوشهر- امام جمعه دیرگفت: پیام نمازجمعه نصر، وحدت و ایستادگی و پیروزی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیر با اشاره به روز جهانی کودک، اظهار داشت: کشورهایی که دم از حقوق کودکان می‌زنند جنایات و کشتار کودکان و زنان در غزه را نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پس از گذشت یکسال از عملیات طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیم خورده است، افزود: این رژیم با وجود جنایات و نسل کشی به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است و این روزها همچون سگ هار در لبنان و سوریه جنایت می‌کند. اینها نشانه قدرت نیست بلکه از سر استیصال است.

امام جمعه دیر با اشاره به فاع حزب الله با تمام توان از مردم غزه به رهبری سید حسن نصرالله، گفت: رژیم صهیونیستی فکر می‌کرد با ترور سید حسن حزب الله، حزب الله ضعیف می‌شود در حالی که حزب الله مقاوم‌تر ایستاده و ضربات شدیدتری بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

وی عنوان کرد: اگرچه ما بخاطر از دست دادن دبیرکل حزب الله عزادار هستیم ولی سید حسن نصرالله مکتب و راه و جریان فکری است که با بمباران و بمب‌های سنگر شکن نمی‌توان آن را از بین برد.

حسینی تاکید کرد: مکتب شهید سید حسن نصرالله ماندگار خواهد بود و رهروان او راهش را ادامه می‌دهند و رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت، این رژیم را به ۷۰ سال قبل برگردانده است، ابراز کرد: رژیم صهیونیستی که زمانی رؤیای از نیل تا فرات را مطرح می‌کرد، امروز با حمایت کشورهای غربی بویژه آمریکا بعد از گذشت بیش از هفت دهه از موجودیت خود دفاع می‌کند.

امام جمعه دیر با اعلام اینکه افسانه شکست‌ناپذیری این رژیم در تمام دنیا پایان یافته است، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل تهدیدهای رژیم صهیونیستی ترسی به خود راه نمی‌دهد و دیدیم که رهبر انقلاب خود نمازجمعه نصر را اقامه کردند و پیوند ناگسستنی امت و امام به نمایش گذاشته شد.

همه در کنار مردم غزه و لبنان باشند

وی با اشاره به اینکه این نمازجمعه نماد آرامش عزت و امنیت را به جهانیان مخابره کرد، خاطرنشان کرد: ملت و رهبری و مسئولین از تهدید دشمن نمی‌ترسند بلکه در مقابل دشمن قد علم می‌کنند، پیام نمازجمعه نصر، وحدت و ایستادگی و پیروزی بود.

حسینی ضمن تشکر از نیروهای مسلح بخاطر عملیات وعده صادق ۲ و از مقام معظم رهبری به خاطر تدبیر در بعهده گرفتن فرماندهی جنگ نرم، عنوان کرد: این نمازجمعه در سراسر جهان اسلام آثار و برکات خوبی گذاشت.

وی با اشاره به فرمان جهاد عمومی رهبری در کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان، گفت: هر کسی با هر امکاناتی که دارد باید در کنار مردم غزه و لبنان بایستد و به آنها کمک کند. اگرچه کمک‌های خوبی تاکنون صورت گرفته اما باز هم باید احساس مسئولیت کنیم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: هیچکس نمی‌تواند شانه از زیر بار این مسئولیت خالی کند و هر کس متناسب با امکانات خود و جایگاهی که در آن قرار دارد از کمک مالی گرفته تا کار سیاسی و تبیین و روشنگری در رسانه و فضای مجازی و … باید به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره خطر نفوذ در کشور، افزود: نباید بگذاریم سبک زندگی غربی توسط برخی نفوذی‌ها در کشور ترویج داده شود.

کد خبر 6254089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha